Herbata i kawa #3

Przyszła kolej na następną porcję kawy i herbaty ;)

1. Herbata czarna - Czarna Perła

Brak informacji u producenta.

Jest to jednak herbata czarna, wyrazista w smaku, delikatna i łagodna. Nie jestem do końca pewna, co w sobie zawiera, chociaż moja mama uważa, że przypomina jej nieco w smaku herbatę brzoskwiniową.

Ładna, lekko pomarańczowa barwa, herbatę można pić zarówno na ciepło jak i na zimno.

Smakowała całej rodzinie, więc wynika z tego, że jest uniwersalna i wielu osobom może przypaść do gustu. :)



2. Herbata owocowa - Wiśnie w rumie

http://www.dmg-herbaty.pl/sklep/herbata-owocowa-wisnie-w-rumie?search=wi%C5%9Bnie%20w%20rumie
Skład: hibiskus, rodzynki, ananas, wiśnie, aromat
Opis: mieszanka owocowa o smaku wiśni z nutą rozgrzewającego rumu
Czas parzenia:  5-10 minut, 100°C
Cena: 8,50 zł za 50 g

Rumu nie czuję, ale wiśnie owszem ;) I o ile mało przepadam za wiśniami i cokolwiek, co jest wiśniowe, tak herbata mi smakuje. Lekko kwaskowata, a to zdecydowanie w moim guście. Myślę, że to głównie za sprawką hibiskusa, który uwielbiam. Rodzynek i ananasa nie czuć. Dominują wiśnie i hibiskus.



3. Kawa - Pijane Bakalie

http://www.dmg-herbaty.pl/sklep/kawa-aromatyzowana-pijane-bakalie?search=pijane%20bakalie
Skład: 100% Arabica, aromat.
Opis: Wyjątkowej jakości kawa ,świeżo palona o wyjątkowym smaku bakali i rumu.
Czas parzenia:  5 minut, 95°C
Cena:  7,50 zł za 50 g
 
Do tej kawy byłam mało przekonana... głównie przez to, że nie przepadam za rzeczami bakaliowymi. Znaczy wybrane bakalie uwielbiam i jem często, ale np. lody bakaliowe to najgorsza rzecz, jaka mnie w życiu spotkała. Chociaż nazwa "Pijane bakalie" z pewnością nie jednego amatora zachęci do spróbowania... Kawa faktycznie pachnie niczym połączenie bakalii z alkoholem, natomiast jeżeli chodzi o smak... tutaj mam problem. Po każdym łyku wyczuwałam smak piwa, ale może to tylko moja psychika tak działała. Jednak spokojnie można pić ją bez mleka i cukru - ba, mam nawet wrażenie, że te dodatki by ją zniszczyły.
 
 
4. Kawa - Paryż nocą
http://www.dmg-herbaty.pl/sklep/kawa-aromatyzowana-paryz-noca?search=pary%C5%BC%20noc%C4%85
Skład: 100% Arabica, aromat.
Opis: Wyjątkowej jakości kawa, świeżo palona o wyjątkowym smaku francuskiego likieru z dodatkiem śmietany.
Czas parzenia:  5 minut, 95°C
Cena: 7,50 zł za 50 g

Przede wszystkim... ta kawa przepięknie pachnie! Mogłabym ją wąchać i wąchać ;) Jest bardzo delikatna w smaku, zapewne przez dodatek śmietany. Francuski likier lekko wyczuwalny, ale nie zdominował smaku Arabici. Idealna na popołudnie, czy to do wypicia z przyjaciółmi, czy do ciasta, czy do popijania podczas czytania książki!



Komentarze

  1. Tylko kawa :) Mam chyba ograniczone kubki smakowe, bo nie ważne jaka, byle kawa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz