Recenzja: Upiększająca odżywka BB, AVON

Jeden z produktów serii Adance Techniques Absolute Perfection BB

Opis producenta:
Głęboko pielęgnująca intensywna odżywka na co dzień. Ułatwia rozczesywanie.
  • zapewnia włosom zdrowszy, piękniejszy wygląd
  • ułatwia rozczesywanie i stylizację
  • nadaje miękkość włosom
Jak działa:
Formuła odżywki głęboko pielęgnuje włosy, zapewniając odpowiedni poziom nawilżenia. Pozostawia włosy miękkie, gładkie oraz ułatwia rozczesywanie. Do codziennego użytku.
Jak stosować:
Stosuj po umyciu włosów szamponem. Nałóż na zwilżone włosy, pozostaw na ok. 1 minutę i dokładnię spłucz.

Tak na dobrą sprawę bardzo sceptycznie podchodziłam do tego produktu. Jednak już przy pierwszym zastosowaniu całkowicie zmieniłam zdanie! Ta odżywka jest po prostu doskonała! Pachnie przepięknie, a zapach utrzymuje się na włosach kilka dni. Jest bardzo wydajna i świetnie się rozprowadza na włosach. Osobiście trzymam ją nieco dłużej niż minutę, zazwyczaj tak do 10 minut, ale efekt jest naprawdę zaskakujący! Obecnie jestem w trakcie korzystania już z trzeciego opakowania i wiem, że na tym nie poprzestanę.

Ogromnym plusem tej odżywki jest to, że włosy po niej są gładkie, miękkie i z łatwością się rozczesują. Bardzo często mam z tym problem, ponieważ mam włosy długie i gęste, bardzo łatwo się kołtunią, a ta odżywka temu zapobiega. Nie muszę stosować dodatkowego sprayu ułatwiającego rozczesywanie ich. Nie obciąża włosów, łatwo się spłukuje i już na tym etapie pielęgnacji czuć miękkość i wygładzenie. Nie wywołała u mnie żadnej reakcji alergicznej.

Cena: 19 zł za 250 ml, ale bardzo często można ją znaleźć w katalogu za cenę ok 12 zł. A uważam, że nie są to duże pieniądze za tak wspaniałe działanie.

Komentarze